Nastepny mecz

Rywal Newcastle

Newcastle United

West Ham United -:-
 
30.03.2024
St. James' Park, Newcastle

Ostatni mecz

Rywal NUFC Manchester City

Newcastle United

2-0
 
16.03.2024
City of Manchester Stadium, Manchester

Tabela Championship

LpDrużynaMeczePunkty
1.Arsenal FC 2864
2.Liverpool FC 2864
3.Manchester City 2863
4.Aston Villa 2956
5.Tottenham Hotspur 2853
6.Manchester United 2847

NUFC.PL zmienia się dzięki Wam!
Zapraszamy do korzystania z nowego systemu komentarzy, o wiele więcej zmian jest coraz bliżej.

NUFC - dolacz do nas

NUFC.PL tworzą kibice dla kibiców. Przyłącz się do nas i pomóż sprawiać, że strona staje się dla Was lepsza!
Kontakt przez dział Współpraca lub wiadomość na Facebooku.

Newcastle United Aktualności

OFICJALNIE: Mitrović piłkarzem Fulham

2018-02-01 06:43:33 Dodał: DiegoKomentarze:

Serwis Newcastle United - NUFC PLAleksandar Mitrović w ostatnich minutach okna transferowego został wypożyczony do londyńskiego Fulham. Serb spędzi tam pozostałą część sezonu.

Po fiasku związanym z przejściem napastnika Srok do Anderlechtu Bruksela, po 23-latka zgłosił się klub z Craven Cottage. Mitro zatem będzie zbierał minuty nie w Belgii, a w Championship.


Źródło: fulhamfc.com

 

Komentarze:

Komentarze:

 
2018-02-01 08:24:00

No to powodzenia Mitro, może odpali w Fulham.A Nas czeka piekielnie trudna misja utrzymania, nie wygrywamy u Siebie a to powinna być podstawą.Swansea Każdy już skreślił, ja też a Oni z Liverpoolem i Arsenalem zrobili 6 pkt :- 0

 
 
 
2018-02-01 12:04:45

Niech mi ktoś jeszcze powie że Benitez wyciąga z tej drużyny co się da. Wystawienie Mitro nawet w 5 meczach (nawet biorąc pod uwagę Wasze bezsensowne scenariusze, że co mecz to czerwona kartka), dałoby więcej korzyści niż Joselu przez cały sezon

To lepiej się pozbyć Mitro a ściągnąć kontuzjowanego Slimaniego i grać Joselu z Gaylem. Bravissimo

 
 
 
2018-02-01 16:21:15

Ja się długo nie wypowiadałem to też coś napisze :D

Ciężko ogląda się te mecze z Naszym udziałem, zresztą często tego nie robie ale jak już oglądam to mi się płakać chce. W ogóle jakoś ciężko sie z tym zespołem jakoś utożsamiać, w większości to biega po boisku banda kopaczy nadających się na drugą ligę co najwyżej albo banda która może iśc w slady Kadara czy innego wielkiego talentu czyt. Vukic. Nie wiem czy to zero serducha zaangazowania czy po prostu bez kitu taki begajacy miejacy wyjebane szrot. Chyba jedno i drugie.

Mitro.. no kurwa nie czaje nie czaje jak może grać ten jebany drewniany Joselu, a Serb nie dostaje w zasadzie zadnej szansy na gre.. I potem jeszcze jakies teksty ze nie zasili zadnej druzyny z PL bo nie bedziemy kogos wzmacniac. Jak kurwa wzmacniac jak on u Nas nie dostaje szans bo widocznie jest za slaby.. No kurwa nie czaje tego popierdolonego myslenia tego dzbana Beniteza.

Odchodzi walczak a zostaje drewniak w chuj, przychodzi Slimani - trzeba sie modlic zeby odpalil bo gorzej w ataku juz chyba grc nie mozna.

Moim zdaniem lecimy, obym sie mylil i nie zycze tego naszym bo w tak szybko ewentualny powrot kolejny raz juz nie chce mi sie wierzyc biorac pod uwage sklad jakim dysponujemy.

 
 
 
2018-02-01 16:22:30

I sprzedaj klub Ty jebana gruba ujebana mordo od smalcu

 
 
 
2018-02-01 17:02:01

I tu Panowie nie macie racji.Benitez wyciaga i tak dobre wyniki patrzac na to jaki ma sklad.Wyciagnal nas z szamba Championship gdzie dostał paru graczy ale typowo na ta lige.Po awansie byly obietnice i kogo dostał? Joselu-bez komentarza,Murphy-mlody,zdolny ale zero minut w PL.Merino to samo.Leyeune-solidny ale napewo na jego liscie zyczen nie byl na pierwszym miejscu.Ta liga go zweryfikowała.Juz trzecie okienko ktore go robia w chuja,inni by juz to rzucili wpizdu.Gdzie bysmy byli gdyby zamiast niego byl taki Carver lub Kinnear?

 
 
 
2018-02-01 17:06:48

A z tym Mitro nie rozumiem tej waszej wiary w Niego.Gosc ma spierdolony mozg,co kilka meczy robi jakis idiotyzm a tez potrafil kilka okazjii zjebac zanim cos strzelil.Joselu moim zdaniem gra dobrze dopoki nie ma przy sobie pilki,jak juz ja dostanie to jest pizda.A jego gra bez pilki jest bez zarzutu,presing,zastawienie sie,potrafi wygrac glowke.Moze o to chodzi Benitezowi a Mitro to len i tego nie potrafil wg Beniteza robic.Pomyslał ktos o tym?

 
 
 
2018-02-01 17:57:56

No ale do ch... w tym wlasnie caly myk, zeby z takiego mitro wyciagnac co najlepsze, mimo tego charakteru, a nie otaczac sie grzecznymi chlopcami, i klepac sie po plecach. W ten sposob pewnego poziomu sie nie przekroczy, trzeba skads wyciagnac ten potencjal. A napastnik, to ma strzelac przede wszystkim bramki, a gra bez pilki (jak strzela bramki znaczy, ze jest dobra) czy gra destrukcyjna to juz sprawa drugorzedna.

 
 
 
2018-02-01 18:34:52

Chavez84

O czym Ty piszesz ;) przeciez nawet Hughton wyszedl z Championship w o niebo lepszym stylu. Przestancie z nas robic 4 ligowca, Benitez nie wniosl ZADNEGO rozwoju w ta druzyne, stosuje nudna tchorzliwa taktyke, wystawia Joselu albo Manquillo majac w skladzie Mitrovica i Yedlina. Nie zagralismy pod jego wodza jednego imponujacego spotkania, przynajmniej ja nie pamietam. Moze 3:0 z WHU na poczatku sezonu ale to bardziej ze wzgledu na wynik niz styl

 
 
 
2018-02-01 20:53:49

Chavez84 dobrze prawisz ,popieram

 
 
 
2018-02-01 21:19:44

Ktos moj komentarz usunal?

 
 
 
2018-02-01 21:22:42

nie wiem Mishka, ale jeśli tam pisałeś takie głupoty jak Chavez to może i dobrze hehe ;)

 
 
 
2018-02-01 21:50:55

No wlasnie wrecz przeciwne mam poglady. Ale nie chce mi sie znowu nad tym produkowac wiec generalnie moim zdaniem: Benitez wcale nienwyciaga dobrych wynikow, zwlaszcza u SIEBIE gdzie nie wygrali odbpazdziernika. Pal licho.mecze z top 6, tam faktycznie nie nasz poziom, aczkolwiek takie bournemouth, burnley czy swansea jednak potrafi. A my z nimi graliśmy jak rowny z rownym... przez jedna polowe. Nie wiem co sie dzieje w szatni na przerwie, ale zazwyczaj oddaja mecz w frajerski sposob. Co pokazuje, ze kurwa jak sie chce to mozna, tylko trzeba walczyc, a nie czekac az przeciwnik przejmie kontrole nad meczem. Co do Joselu vs Mitro - kolejny przyklad jak Rafa musi postawic na swoim. Gosc jest tragiczny, Gayle nie prezentuje sie lepiej, wiec logicznym wnioskiem jest dac szanse kolejnemu napastnikowi. No wedlug Rafy niekoniecznie. Argumenty o jego zachowaniu odbijam w strone Jonjo - 2 idiotyczne czerwa, szanse mimo to dostaje. Jeden mize, drugi nie. A kurwa.mniej.zaangazowanym.na.boisku od Joselu byc sie nie da.

 
 
 
2018-02-01 21:51:54

Literówki powstaly ze względu na znienawidzone pisanie w smartphonie ;)

 
 
 
2018-02-01 22:41:28

Cionek
Hughton wygrał w lepszym stylu ok,zgoda.Tyle że moim zdaniem mial lepszy skład.Porównaj sobie s się przekonasz.A co do Beniteza to nie mam jego ołtarza w chacie i nie modlę się do Niego codziennie, wkurwienia można czasem dostać z jego taktyka i zmianami ale na ten moment nikt by tego lepiej nie poprowadził. A że Benitez jest uparty niech świadczy fakt że po wygraniu LM z Dudkiem, miał do niego pretensje że nie rzucał się w te narożniki co mu Rafa kazał :-)

 
 
 
2018-02-01 23:20:03

Chavez84

Nie wiem na jakiej podstawie twierdzisz ze nikt by nie poprowadzil obecnego newcastle lepiej. Ja natomidt skupiam sie na faktach. Od 3 msc nie wygralismy u siebie a benitez gra joselu. Wystarczy

 
 
 
2018-02-02 08:00:47

W obecnej sytuacji nikt poważny tu nie przyjdzie, może by poprowadzil lepiej Guardiola? Wolisz Pardew, Carvera lub McClowna?

 
 
 
2018-02-02 09:08:32

@cionek - tak btw, Gayle to jeden z autorów awansu do PL, więc tak, wolę jego niż Mitro :)

 
 
 
2018-02-02 09:35:20

Chryste co to są za głupie argumenty. Trener osiąga bardzo słabe wyniki, nie wygrywa u siebie z bezpośrednimi kandydatami do utrzymania, podejmuje niezrozumiałe decyzje personalne, a Ty bedziesz przekonywał że z Pardew byłoby gorzej ;)

Od długich miesięcy drużyna gra coraz słabiej i osiąga słabe wyniki - za to się rozlicza trenera. A nie za nazwisko.

 
 
 
2018-02-02 15:27:22

Szkoda, że nie Rafa nie objął drużyny po McClownie wcześniej - wtedy do końca sezonu mieliśmy bardzo porządne wyniki...

 
 
 
2018-02-02 18:20:01

Chavez- jesli joselu gra dobrze bez pilki to widocznie pilka mu w grze przeszkadza 😊
Tesknie za Shola

 
 
 
2018-02-02 19:09:00

Dokładnie ;-) I to jest jego największy problem. Slimani będzie o niebo lepszy.

 
 
 
2018-02-02 19:14:21

Gdyby nie benitez to teraz bylibysmy lige nizej. Moze tam gdzie kocury. Taktyje ma jaka ma ale jako zespol wcale nie wygladamy slabo. Jak sie ma takich pilkarzy to czego oczekiwac. Benitez gra tym co ma. Jak mozna pierdolic o mitrovicu skoro nikt z was nie jeat na yreningu nie wie czy serb stosowal sie do rad i polecen rafy. Chuj wie czy nie biegal za riczim i nie blagal go dalej o tego karnego. Mitrovic nie pokazal nic ale to nic co by pokazywalo ze jeat lepszy od joselu czy gayla. Wedlu mnie wszyscy 3 maja taki sam poziom. Mitro ma wyjebane w pale. Tyle w temacie.

 
 
 
2018-02-02 19:30:27

W zupełności się zgadzam Gregor.

 
 
 
2018-02-02 21:03:52

W 100% popieram Gregora. Moim zdaniem zarówno Gayle, Joselu jak i Mitrovic to jedna półka. Widzę, że zostało już zapomniane jak Mitro marnował kolejne "setki" w stylu niezgorszym niż Joselu. Fakt, że chłopak miał i wciąż ma papiery na solidną "9" ale widocznie jego gorąca głowa przegrywała ze zdrowym rozsądkiem. Poza tym, nie wiem na ile to prawda ale na treningach miał też problemy z trzymaniem się zaleceń Rafy. Fakt, że koleś chciał grać dla NUFC a kibice go uwielbiali bo po meczu poskakał do "Mitro on fire" nie zawsze wystarczy...

Każdy jeździ po Joselu a ja chciałbym trochę chłopaka obronić. Odnośnie jego skuteczności - nie ma wątpliwości, że jest skandalicznie niska a ostatni mecz był tylko tego potwierdzeniem. Nie jest specjalnie szybki a gra w powietrzu też mogłaby być zdecydowanie lepsza. Poza tym chłopak haruje przez cały mecz jak głupi i widać było, że zawsze dawał z siebie wszystko - a czym jak nie zaangażowaniem może nadrobić braki umiejętności. Może i Shola był lepszy ale gramy tym co mamy a jechanie po nim kiedy koleś widać, że nie snuł się po boisku, odbiega trochę od definicji wspierania swojej drużyny.

Na koniec sam Rafa. Nie będę go rozliczał za samo nazwisko. Będę go oceniał za to co i w jakich warunkach osiąga ( z naciskiem na to drugie ). Fakt, ze od dłuższego czasu nie mogą wygrać na swoim stadionie też nie napawa mnie mega optymizmem ale trzeba spojrzeć na to jakie narzędzia Benitez dostał od Ashleya. W jaki sposób kompletuje mu kolejnych grajków ( Charnley nie był w stanie przekonać Sturridge'a, wypożyczyć Jorgensena ani kupić na stałe żadnego grajka ). Przez całe okienko widać było w wywiadach, że Benitez nie wie co się dzieje dokładnie w kwestii transferów a sprawa, przy podpisywaniu z nim umowy, miała wyglądać zupełnie inaczej. Prawda jest taka, że jesteśmy zespołem drugoligowym grajacym w Premier League i to, że jeszcze nie znaleźliśmy się w strefie spadkowej, jest tylko zasługą Rafy i jego taktyki, na którą tutaj widzę, że poniektórzy marudzą.

Przemyślcie to Panowie na spokojnie. Howay The Lads!

 
 
 
2018-02-02 21:04:51

Benitez powiedzial, ze Slimani moze sie wyrobic na niedzielny mecz. Oby zdazyl, bo to wlasnie przez brak napastnika tracimy najwiecej. Przykład z przedwczoraj byl absolutnie dobitny. Przez Joselu ugralismy tylko jeden punkt, katastrofa :(

 
 
 
2018-02-02 21:44:07

Ten Thauvin co w tym sezonie ma 14 goli i 10 asyst to za cienki byl u nas czy tak naprawde nie dostal szans na pokazanie sie ?

 
 
 
2018-02-02 21:56:56

Przemasso

Fajna wypowiedz. Jedna z nielicznych na tej stronie z ktora sie nie zgadzam ale czesc argumentow do mnie trafia. Co do porownan Joselu-Mitrovic, ja wcale nie uwazam ze Mitro jest super napastnikiem. Ale uwazam ze jak Joselu nie gra ani jednego dobrego meczu przez caly sezon to Mitro powinien dostawac szanse. Tym bardziej jak nie mamy komfortu zeby wybrzydzac. Co do Beniteza - nikt nie kwestionuje ze narzedzia ma slabe, ze komfort pracy pod Ashleyem tez jest znikomy i ogolnie szacun za pozostanie z nami po spadku. Ale powtorze - trenera rozlicza sie za wyniki i progres projektu ktorego sie podejmuje. A tu Benitez sie nie broni. Niezalenie od pilkarzy jakich ma, wyglada to bardzo zle. Wyglada na to ze nie ma ani pomyslu ani kontroli w temacie tej druzyny

 
 
 
2018-02-03 00:09:18

@Cionek,

Przede wszystkim dzięki za sensowną wypowiedź - po atmosferze na tym portalu spodziewałem się wypowiedzi w nieco innym tonie :)

Odnośnie Twojego komentarza, odpowiem w trochę odwrotnej kolejności aniżeli występowania wątków w tym, co napisałeś. Newcastle obecnie zajmuje 14. miejsce w tabeli. Przed strefą spadkową chroni nas jedynie odpowiedni bilans bramkowy ( przypomnę pierwszy mecz z Manchesterem City i wypowiedzi co niektórych, że lepiej grać otwarty futbol i "przytulić" kilka bramek aniżeli oglądać tą padakę i skończyć 0:1... ). Na pierwszy rzut oka nie wygląda to rewelacyjnie tym bardziej, że prowadzi nas TEN Rafael Benitez... na pewno ? Pozwolę sobie przytoczyć artykuł i dane z blogu themag.co.uk sprzed równo miesiąca ( https:// tinyurl.com /y7ehw5gs ).

Zestawione są tam spotkania podzielone na przeciwników z górnej i dolnej ( Bournemouth, Brighton, Southampton, Huddersfield, Swansea, West Ham, Stoke City, Crystal Palace i West Brom ) części tabeli. W przypadku tych pierwszych, jak się zapewne wszyscy czytający domyślacie, nie wyglądaliśmy zbyt kolorowo - 10 meczy rozegranych, 0 wygranych, 1 remis, 9 przegranych co daje średnią 0.1 punktu na mecz ( 1-1 remis z Liverpoolem ). Kwestia bramek też nie zachwycała - na 10 spotkań, 5 zdobytych i aż 20 straconych. Jednak na ten sezon, głównym celem jest ( niestety tylko i aż ) utrzymanie i walka z zespołami, które mają podobne założenie. Jak wyglądamy na ich tle ? Włączając w to rewanżowe spotkanie ze Stoke City w Nowy Rok, na 12 spotkań, zdobyliśmy 21 na możliwych 36 punktów ( 1.72 punkta na mecz ), 6 wygranych ( Stoke, West Ham, Palace u siebie - Stoke, West Ham, Swansea na wyjeździe ), 3 remisy ( Brighton u siebie - West Brom, Southampton na wyjeździe ) i 3 porażki ( Bournemouth u siebie - Brighton i Huddersfield na wyjeździe ). Od tamtej pory doszły jeszcze kolejno: 2 remisy u siebie ( Swansea i Burnley ) i porażka 1-3 z Manchesterem City na wyjeździe ( 1. miejsce i 15 punktów przewagi nad Manchesterem United - zdecydowanie nie nasza półka ) co daje 23 punkty na 42 możliwe ( średnia rośnie do 1.83/mecz - nie licząc spotkania z City ). Teraz pytanie za 100 punktów - wiecie jak wygląda tabela, biorąc wszystkie powyższe, zespołów "naszego pułapu" ? Newcastle jest na 1.(!) miejscu. Biorąc pod uwagę to co dostaje Rafa od Grubego, osobiście uważam za naprawdę niezły wynik ( zestawienie transferów poszczególnych zespołów łatwo sobie wygooglać ).

Wracając do tematu Joselu vs. Mitrovic - problem z wystawianiem młodego Serba jest taki, że chłopak ma problemy ze skutecznością to raz, a dwa - z charakterem. Generalnie można byłoby dawać mu szanse i postawić a niego w paru kolejnych spotkaniach. Wynik bramkowy mógłby być porównywalny z Hiszpanem ale problem się pojawia z jego kartkowaniem. Newcastle nie może pozwolić sobie na grę w osłabionym składzie bo grając w "11", te wszystkie punkty nie przychodziły lekko. Joselu ma tą przewagę, że potrafi spełniać założenia taktyczne Rafy a przy okazji nie ma ( odpukać - jak na razie ) problemów z łapaniem kar indywidualnych. Odnośnie skuteczności, tak jak poprzednio nie będę się rozpisywał. Wypożyczenie Mitro do Fulham w tym momencie może okazać się idealnym rozwiązaniem. Chłopak może tam się ograć, złapać trochę pokory a po jego powrocie ( jeśli dogada się z Benitezem ) może będziemy mieli z niego sporo pociechy. Żeby nie było, ni jestem jego przeciwnikiem. Po prostu , w chwili obecnej musimy kalkulować.

Odnośnie jego kontroli drużyny nie chcę się wypowiadać bo nie mam tutaj konkretnych danych. Moim skromnym zdaniem problem bardziej leży po stronie pewności siebie poszczególnych zawodników. Chłopaki przeżyli "szok termiczny" po awansie z Championship. Myślę, że najlepiej to widać po grze Lascellesa - chłopak jest cieniem grajka, który dostał opaskę kapitańską. Mam nadzieję, że zestaw świeżej krwi ( Kenedy - Chelsea, Slimani - zdobywał mistrzostwo Anglii z Leicester, Dubravka - tutaj akurat nie mam pewności :) ) poprawi jakkolwiek ten stan rzeczy.

Tyle z mojej strony. Podsumowując, w chwili obecnej musimy się po prostu pogodzić z miejscem, w którym się znajdujemy, wspierać chłopaków ( ciśnięcia po ich kontach twitterowych nie będę komentował ) i pamiętać, że jedynym, prawdziwym, największym rakiem toczącym się przez nasz zespół jest osoba Mike'a Ashleya - postaci, która jak żadna inna, wyrządziła szkody Srokom...

Howay The Lads!

 
 
 
2018-02-03 04:52:54

Akurat jamala bede bronil. Nasz najlepszy pilkarz. Spokojnie lapalby sie do wiekszosci klubow w tej lidze. Po prostu nie ma partnerow. Analizujac nasze wyniki chyba najwiecej bramek zawalil Darlow. Zaloze sie ze majac w bramce ko kretnego bramkarza moglibysmy miec spokojnie z 5 punktow wiecej. Czy to wina Beniteza ze takie szmaty puszcza? Od x lat mamy tak slabo obsadzona bramke.

 
 
 
2018-02-03 10:25:44

Odnośnie Jamaala to nie będę go bronił bo nie ma co.To widać słychać i czuć że z Nim na boisku obrona wygląda o Niebo lepiej.Jak go brakuje to tracimy o wiele więcej goli.No ale jeden człowiek nie jest w stanie ogarnąć i środka i boków, szczególnie Yedlin gra kupę, zawodnik na jeden zwod.Dummet solidny i nic więcej.

 
 
 
2018-02-03 11:56:13

A co z elliotem?

 
 
 
2018-02-03 13:37:43

Widzę, że wszyscy tutaj jesteśmy podzieleni w kwestii Rafy.

Osobiście będę go bronił.

Facet wyciągnął nas z piekła - Warto zerknąć na Sunderland i Hull..

Ile lat męczyło się Boro żeby wrócić chociaż na 1 sezon.

W przyszłym roku derbów raczej nie będzie.

Obecnie mamy 14 miejsce. Istnieje szansa na utrzymanie i zakończenie sezonu na dobrej pozycji.

Przemasso- Ja pozostanę wierny dawnym przekonaniom.

Napastnika rozlicza się za zdobyte bramki.

W przypadku braku goli napastnika należy wymienić ( dać odpocząć na ławce)

Nie idźmy w to przekłamanie o harowaniu na boisku - on ma regularnie trafiać do siatki.

 
 
 
2018-02-03 13:56:46

^^ napisał kibic Hiszpańskiego klubu Real, w domyśle można rozumieć że tego klubu z którego został wyrzucony obecny trener Srok

 
 
 
2018-02-03 16:23:08

Jutro trzeba zdobyć 3 punkty , aktualnie jesteśmy na 17 miejscu jeśli by takie wyniki meczów pozostały do końca

 
 
 
2018-02-03 16:46:18

Na English breakfast (ekipa rudzkiego), pochwaliła nufc, że nasze transfery (wypożyczenia) wzmacniają nas we wszystkich najsłabszych formacjach. Taka ciekawostka.

 
 
 
2018-02-03 19:20:19

Moje odczucia co do Rafy . Naprawdę doceniam to, że poukładał drużynę przed Championship pozbył się szrotu lub graczy najemników którzy chcą tylko wybić się w naszej drużynie i zwiac do lepszego klubu. To była wielka rzecz.
Jednak to co dzieje się po awansie to inna bajka. Patrząc na kolejne okienka transferowe to niestety trener o wielkim nazwisku stał się przydupasem Ashleya pokroju Pardew. Benitez tak jakby był całkowitą marionetką (zresztą ostatni trener z jajami za ery Ashleya to Keegan, który gdy mu nie kupiono tych graczy co chciał zrezygnował) te nasze plany transferowe to po prosyu chyba tylko były na papierze a nikt w klubie w nie nie wierzył. Jak prześledzimy co i jak toczyło się od 1 stycznia to glowa boli. Klub będący caly czas nad przepaścią 1-3 punkty nad strefą spadkową (obecnie tylko bramkami się bronimy) zamiast inwestować w utrzymanie to kolejny raz skąpi przegrywajac batalię o kolejnych graczy o powiedzmy 2-5 miliony funtów. No istna głupota Ashleya, która już raz nas pokarała i zakończyła się spadkiem. Temu facetowi po prostu
czas zatrzymał się kilka lat temu i chiałby kupować takich graczy jak Demba Ba (4,5 mln), Cabaye (4 mln),Sissoko (3,5 mln) nawet taki Cisse (9 mln) właśnie za takie drobne. Niestety wehikuł czasu tak zapieprza, że obecnie kwota za gracza rzedu 20-25 milionów staje się codziennoscią. Powiedzmy sobie otwarcie możliwe za te pieniądze przyszliby zawodnicy pokroju Chicharito, Sturridge, Jorgensen.
My natomiast igrając z losem przegrywaliśmy walke o kolejnych graczy zadowoliliśmy się tylko wypożyczeniami Kennedy dopiero u nas od 25 stycznia, a w ostatniej godzinie Slimani (gdyby nie był kontuzjowany to chyba poszedłby gdzieś indziej a my po prostu zaryzykowaliśmy) i bramkarz Dubravka.
Teraz końcowy komentarz co bedzie jak spadniemy ci wypożyczeni odejdą, obecnie chyba poza Jamalem nie mamy gracza za którego dostaniemy więcej jak 15 mln funtów więc chyba będzie płacz i zgrzytanie zębów. A jak ciężka jest Championship widać po Hull i Sunderland

 
 
 
2018-02-03 20:39:13

@Przemasso Slimani nie grał w lester w sezonie kiedy zdobyli mistrzostwo. Przyszedl latem za 28 mln. Ogólnie się nie nagrał tam.

 
 
 
2018-02-03 20:53:16

Fajnie ze mimo roznicy zdan w koncu dyskusje na poziomie. Pzdr

 
 
 
2018-02-03 21:20:04

Odnosnie transferow, czytalem ostatnio ciekawy artykul pisany pod katem widzenia Ashleya. Dwukrotnie w walce o utrzymanie dokonywał transfor w zimowych okienkach... po czym był spadek. Wedle autora artykulu owe transakcje pokrywal z wlasnej kieszeni, prywatnej kasy. Po spadku byly wyprzedaze, pieniadze zostaly w klubie. I teraz wlasnie dochodzimy do obecnej sytuacji, gdzie podobno po kalkulacji mniej straci z wlasnej kieszeni nie robiac nic. Jesli spadniemy, klub dostanie zapomoge od premierleague, ponownie wyprzeda zawodnikow i bedzie mozna pracowac nad awansem. Natomiast jesli sie klub utrzyma w lidze, również zainkasuje paredziesiat milionow na rozruch. Z perspektywy biznesowej ma to sens, z perspektywy sportowej juz niekoniecznie.

 
 
 
2018-02-03 23:14:46

Jutro kibice NUFC maja wspólnie z kibicami Crystal Palace uczcić pamięć niedawno zmarłego kibica Palace.Athur Wait zmarl na ostatnim domowym meczu tego klubu.W 36 minucie meczu będzie minuta brawo na jego część.Fajnie że Nasi się do tego przyłączyli.

 
 
 
2018-02-04 13:57:32

Tulko ze jak teraz spadniemu to juz niema kogo sprzedac zeby zarobic :-D

 
 
 
2018-02-04 14:37:35

Przy dzisiejszych absurdalnych cenach Dummet pójdzie za 30 mln

 
 

Wróć do newsów