Nastepny mecz

Rywal Newcastle Crystal Palace FC

Newcastle United

-:-
 
24.04.2024
Selhurst Park, Londyn

Ostatni mecz

Rywal NUFC

Newcastle United

Tottenham Hotspur 4-0
 
13.04.2024
St. James' Park, Newcastle

Tabela Championship

LpDrużynaMeczePunkty
1.Arsenal FC 3171
2.Liverpool FC 3171
3.Manchester City 3170
4.Aston Villa 3260
5.Tottenham Hotspur 3260
6.Newcastle United 3250

NUFC.PL zmienia się dzięki Wam!
Zapraszamy do korzystania z nowego systemu komentarzy, o wiele więcej zmian jest coraz bliżej.

NUFC - dolacz do nas

NUFC.PL tworzą kibice dla kibiców. Przyłącz się do nas i pomóż sprawiać, że strona staje się dla Was lepsza!
Kontakt przez dział Współpraca lub wiadomość na Facebooku.

Newcastle United Aktualności

Rose krytyczny o wznowieniu rozgrywek

2020-05-12 14:21:28 Dodał: mamutKomentarze:

Serwis Newcastle United - NUFC PLDanny Rose jako jeden z pierwszych piłkarzy w Anglii odniósł się krytycznie na temat wznowienia rozgrywek Premier League.

Wczoraj angielski rząd ogłosił, że od 1 czerwca będą mogły być wznawiane rozgrywki sportowe w kraju, co nie spodobało się wszystkim.

"Rząd mówi, że wznowi rozgrywki sportowe, aby podnieść morale narodu" - powiedział Rose na instagramie podczas transmisji na żywo. - "Mam gdzieś morale narodu. Życie ludzi jest w niebezpieczeństwie i powrót piłki nożnej jest ostatnią rzeczą, o której powinno się mówić, dopóki liczba chorych drastycznie nie spadnie".

"Wczoraj słuchałem, że sport może wrócić po 1 czerwca, ale mnie to nawet nie interesuje, nie zwraca na to uwagi".

W Wielkiej Brytanii odnotowano ponad 223 000 przypadków i ponad 32 000 zgonów z powodu koronawirusa.

Również skrzydłowy reprezentacji Anglii i Manchesteru City, Raheem Sterling jest przeciwny wznowieniu rozgrywek.

 

Komentarze:

Komentarze:

 
2020-05-12 14:37:14

Ciekawe co powie, jak mu pensję obniżą o ileś tam procent... 😉

 
 
 
2020-05-12 14:41:34

Tak jak pisałem wcześniej. Niech mu odetną pensje to szybko zmieni zdanie. Dobrze mu się gada bo zarabia za siedzenie w domu i to nie małe pieniądze.

 
 
 
2020-05-12 16:34:31

niedługo wróci do rezerw totków

 
 
 
2020-05-12 19:41:50

Danny liczyc umie i wie ze w przypadku przejecia klubu przez Arabow, nie bedzie mial roboty ani w Newcastle ani w Tottenhamie ;)

 
 
 
2020-05-12 21:27:41

Czyli to, ze gość obawia się o swoje zdrowie nie gra roli, bo jest piłkarzem zarabi dużo i ma grać? Ma grać, bo ludzie sobie tego życzą? Ludzie którzy siedza w domu na home office chcą ogarnąć PL?
Myśle, ze bardzo dobrze potrafi liczyć i wie, ze bez tego granie nie umrze z głodu, a kieruje się strachem do do zachorowania. Panowie naprawdę trochę więcej empatii
Pozdrawiam, udanego wieczoru

 
 
 
2020-05-12 22:33:23

Też się obawiam o swoje zdrowie a do pracy muszę chodzić.. Oczywiście mam prawo odmówić chodzenia do pracy ale w tym momencie mogę zacząć szukać nowej bo nikt nie będzie się że mną cackać. Kopanie w piłkę to jest jego praca i dostaje za to kasę tak samo jak pani Grażyna na kasie w Tesco czy Pan marian jako ratownik w służbie zdrowia. Jeśli nie chce grać to niech przestanie brać kasy z klubu i idzie na bezpłatny urlop.

 
 
 
2020-05-12 23:58:54

Dejwid21 popieram.

 
 
 
2020-05-13 06:17:11

Ja mam nadzieję, że to co się obecnie dzieje cofnie zarobki piłkarzy 20 lat wstecz. Teraz się im w dupach przewraca totalnie. Zwykły grajek, który zagra kilka dobrych meczów staje się mentalnie gwiazda z zarobkami z kosmosu dla przeciętnego człowieka.

 
 
 
2020-05-13 07:30:40

@grzybek666 trochę to nierealne i chyba nie do końca fair. Rozumiem, że zarobki piłkarzy są astronomiczne i może to bulwersować przeciętnego zjadacza chleba, ale te zarobki nie funkcjonują w oderwaniu od rzeczywistości świata piłki. Kluby mogą płacić tyle, ponieważ ich przychody są gigantyczne. A są gigantyczne dzięki piłkarzom. To tak jakbyś kwestionował zarobki aktorów, a one jednak są w oparciu o przychody z filmów. Jeśli taki Cristiano Ronaldo zwrócił się kilkukrotnie Realowi lub Juventusowi (pomimo podeszłego wieku) tylko na na samych koszulkach, to dlaczego nie ma brać z tego swojej doli? Jak już to problemem są pieniądze pompowane w piłkę, a nie piłkarze odbierający swój udział w zyskach.

 
 
 
2020-05-13 09:26:16

Zawsze można iść na piłkarza i też zarabiać

 
 
 
2020-05-13 10:00:13

Zawsze można zostać dyrektorem w firmie w której się pracuje... Argument ludzi którzy nie mają argumentów

 
 
 
2020-05-13 10:17:25

Piłkarz ma prawo odmówić wyjścia na boisko, jeśli kwestie bezpieczeństwa nie są dopięte na ostatni guzik. On ma grać. Kto inny odpowiada za logistykę. Dlatego Rose, Aguero i inni mają prawo podawać w wątpliwość sens powrotu na boisko, tym bardziej że WB w statystykach zgonów wyprzedziła Włochy.

 
 
 
2020-05-13 11:24:06

Może w końcu coś ruszy przez tego koronowirusa z kontraktami piłkarzy bo się zachowują jak święte krowy. Jakiś zapis dotyczący o ilości zagranych meczów i kwestii finansowych. Tak jak. Kiedyś bodajże było z Owenem u nas że jak nie gra nie dostaje kasy. W dupach im się poprzewracało. Mnie nie chodzi o pojedynczy przykład Rose ale ogólnie.

 
 
 
2020-05-13 11:36:44

@Dejwid21 i jak to widzisz? Piłka przynosi miliony zysku pomimo zarobków zawodników. To oni kręcą ten biznes i dobrze o tym wiedzą. Chcesz lockoutów na wzór NBA, NFL czy NHL?

 
 
 
2020-05-13 12:54:51

Miki ja wyrażam tylko swoją opinię. Nie wiem jak wygląda profesjonalny kontrakt piłkarza kruczek po Kruczku oraz jak wyglądają kulisy negocjacji takich kontraktów. Ale myślę że może się coś zmienić jeśli piłkarze zaczną strajkować ze nie wyjdą na boisko. W końcu w ten sport pakowane są olbrzymie sumy pieniędzy o jakich możemy tylko pomarzyć. Wiadomo że więcej do powiedzenia będą zawsze mieli piłkarze pokroju Messiego czy Ronaldo ale oni nie mogą robić z siebie bóg wie kogo. Tutaj nie chodzi o to że "lud domaga się igrzysk" i oni muszą wyjść i grać. Poprostu wypowiedź Rose a albo została źle sformuowana albo chce wykorzystac szanse w stylu jak się nie narobić a zarobić. Bo jeśli nie rozgrywaja meczów to te treningi z drużyną powinni odbywać w ramach części Wypełnieni kontraktu. To tak jak ja albo ty byśmy powiedzieli szefostwu ze w dupie mamy czy firma zarabia czy nie bo najważniejsze jest zdrowie pracowników. To jaka byś dostał odpowiedź w pracy. Nie pasuje to nara. Sorry za chaotyczny styl wypowiedzi ale na szybko pisze z pracy.

 
 
 
2020-05-13 14:19:36

bardzo ciezko cokolwiek tu powiedziec hehe

 
 
 
2020-05-13 16:33:52

bierze kasę za wykonywaną pracę, boi sie o zdrowie nie chce grać ja to rozumiem, ale niech nie pobiera wtedy kasy z klubu

 
 
 
2020-05-13 21:00:36

I również popieram takie podejście. Jeśli jednak Rose ma zapis w kontrakcie, który gwarantuje mu konkretne zarobki, to raczej nic nie zrobimy. W tym wypadku to sprawa między Newcastle i Tottenhamem, któremu Sroki płacą za wypożyczenie. Rozumiem również Rose'a, o którego pyta chociażby PSG. Nie chce ryzykować kontuzji, gdy w zanadrzu ma potencjalnie kontrakt życia.

 
 
 
2020-05-14 11:19:09

Wiadomo coś kiedy Sroki wracają do treningów?

 
 
 
2020-05-14 11:31:32

Dowiemy się chyba dzisiaj, bo właśnie odbywa się konferencja dyrektora Charnleya z Brucem i piłkarzami.

 
 
 
2020-05-14 13:01:32

Shelvey: Żałuję, że opuściłem Liverpool

 
 
 
2020-05-14 14:24:13

A jak tam temat naszego przejęcia ? ;/

 
 
 
2020-05-14 14:45:45

Nie zawracajcie sobie głowy przejęciem, już nic z tego nie będzie.

 
 
 
2020-05-14 14:56:31

Przejęcie będzie. Trzeba jednak przygotować się na nerwy. Przeciwnicy będą zasypywać PL kolejnymi pismami, aby przewlekać sprawę.

 
 
 
2020-05-14 14:59:35

Elson. Ja czytałem podobny news o łysym dzbanie, który gadał o Liverpoolu. Tylko nagłówek brzmiał: Żałuję, że za szybko opuściłem LFC. Wyraz "za szybko" zmienia dużo w artykule.

 
 
 
2020-05-14 15:18:42

bedzie czy nie nie ma znaczenia bo i tak nie beda grac bo koronawirus jest zarazliwy i w chuj trzeba w domu siedziec. ewentualnie se beda w dife grac i dzieci sie beda podniecac.

 
 
 
2020-05-14 16:01:58

Jak nie będą grać? 12 czerwca rusza liga, już ustalone

 
 
 
2020-05-14 16:19:31

zobaczymy czy ruszy. jak druga fala przyjebie zarazen albo na trybunach bedzie pusto to zamkna wsYstko w chuj znowu.

 
 
 
2020-05-14 16:46:09

Przecież będą grali bez publiczności

 
 
 
2020-05-14 17:15:38

Premier League: Nie polityka, a telewizyjne piractwo stanie na przeszkodzie przejęcia Newcastle United

 
 
 
2020-05-14 19:19:36

Dajcie spokój już. Żadnego przejęcia nie będzie

 
 
 
2020-05-14 19:21:16

Też tak już powoli myślę. Pozostaje dalej oglądać to gówno.

 
 
 
2020-05-14 19:42:10

To przejęcie zaczyna wyglądac jak to z ubiegłych wakacji dużo szumu i nagła cisza...

 
 
 
2020-05-14 21:03:36

Grubas znowu wszystkich ogra, chociaż w przypadku zwrotu kasy za prawa telewizyjne znowu dostanie klub po dupie.

 
 
 
2020-05-14 21:26:22

W tym przypadku nie ma winy grubasa, ale dostanie podobno 17 baniek za brak transakcji....

 
 
 
2020-05-14 21:43:07

Czyli tak jak pisałem na początku tego chaosu, pół żartem pół serio. Gruby jeszcze zarobi na tym wszystkim...

 
 
 
2020-05-14 21:49:24

Jak nie Araby to trzeba wierzyć w Amerykańców

 
 
 
2020-05-14 23:19:05

Będą Saudyjczycy. Myślicie, że to tylko biznes? Tam jest również polityka. Saudyjczycy walczą o prestiż, a MbS chce saudyjskiego Dubaju nad Morzem Czerwonym. Dziwnym trafem duży kawałek wartego 250 mld funtów tortu ma przypaść Brytyjczykom. Jak na razie nie wiemy nawet, czy te niepokojące informacje dot. zablokowania przejęcia są prawdziwe. Dziś podobno jeden z parlamentarzystów złożył wniosek o zablokowanie transakcji i usłyszał, że jego wniosek zostanie odrzucony bez jakiegokolwiek rozpatrywania. Tam nie ma woli politycznej do blokowania przejęcia. Wizerunek nie jest wart takich strat finansowych, tym bardziej że za kilka tygodni nikt nie będzie nawet pamiętać, o co były te protesty.

 
 
 
2020-05-15 00:06:50

Od początku tematu były tutaj "nadzieje" że nic nie będzie z przejęcia. Kilka dni ciszy i co sie dzieje? wychodzą "świętować" niewierni. Jak tak sie spojrzy na to z boku to ludzie mają nadzieje że Araby nie kupią klubu tylko po to by mieć na co narzekać, ten klub musi być w dupie żeby kilku takich mogło wylać troche jadu w komentarzach i ponarzekać jak to jest chujowo. Zamiast się cieszyć i mieć nadzieje że klub może coś znaczyć w piłce to nie, lepiej wylać żółć.
Taka Polska, piękny kraj tylko ludzie...

 
 
 
2020-05-15 01:41:20

Rozumiem zniecierpliwienie i zdenerwowanie kibiców. Są wielkie nadzieje związane z nowym właścicielem, gdy tymczasem codziennie pojawiają się w mediach nowe, budzące nasze obawy wiadomości. Dziwi was ta nagonka na księcia? To pomyślcie, kto wchodzi do gry. Weźcie wszystkie kluby PL, dodajcie do tego wszystkiego PSG, Real Madryt, Barcelonę, Bayern, Juventus oraz Inter i dalej za Newcastle stać będzie kapitał ponad dwa razy większy, niż oni wszyscy razem wzięci. To tak jakby Jeff Bezos, Bill Gates, Warren Buffet i Mark Zuckerberg postanowili razem kupić i sponsorować klub piłkarski. Dlatego musimy uzbroić się w cierpliwość i to przeczekać. Sprawa o piractwo była już tematem śledztwa i sąd w Paryżu uniewinnił Saudyjczyków. Zwykłe spory świata arabskiego i walka o prestiż. Do tej pory to emirowie i Katarczycy uchodzili za bogaczy, gdy tymczasem przy Saudach przypominają ubogich krewnych. Więcej optymizmu. Tyle ode mnie. Pozdrawiam.

 
 
 
2020-05-15 06:17:08

Trzeba czekać spokojnie, teraz władze ligi bardziej zaangażowani są w restart ligi i to jest priorytetowe. Ja osobiście jestem neutralnie nastawiony do tego przejęcia, mimo wszystkich moich obiekcji. Dojdzie do skutku ok, padnie - trudno. Futbol to biznes. Nie Ci, to za jakiś czas inni będą chcieli kupić.

 
 
 
2020-05-15 08:29:16

"Sam piłkarz woli Premier League od Ligue 1, marzy zagrać w Anglii" - opisują dziennikarze "Le 10 Sport". Tłumaczą, że Koulibaly'ego chce też Paris Saint-Germain, ale sam piłkarz ma preferować grę dla Liverpoolu.

"Jeśli chodzi o Anglię, w grze są tylko Liverpool i Newcastle United. Ten drugi klub oferuje mu co prawda pensję na poziomie 200 tys. funtów tygodniowo, ale Koulibaly woli gwarancję gry w Lidze Mistrzów" - stwierdza "Le 10 Sport".

 
 
 
2020-05-15 09:09:29

News (rozmowa ze Stevem Howey'em) na Sky Sports sprzed godziny, z którego wynika, że do przejęcia dojdzie, a sama sprawa jest już na końcówce. Wszystko spowolnione przez pandemię.

 
 
 
2020-05-15 09:50:44

No chyba dojdzie, raczej gitary klubom innym by nie zawracali gdyby miało nie dojść

 
 
 
2020-05-15 12:50:40

Przejęcie Man City trwało 7 tygodni od momentu pojawienia się informacji w mediach do finalizacji zakupu. I nie było wtedy koronawirusa.

 
 
 
2020-05-15 15:52:46

Niby Adrien Rabiot ma odejść do nas i jest zgoda Juventusu na ten transfer.

 
 
 
2020-05-15 16:09:32

Miki tu nie chodzi o te 2,4 czy 7 tygodni. MC mogli by przejmować nawet pół roku.
To byli oni a my to my.
Myśmy już byli przejmowani kilka razy, i zawsze się to kończyło z wielką pompą.
Więc zrozum że po tych wszystkich historiach kibice do samego końca będą żyć w przeświadczeniu, że za chwile to wszystko jeb... i będzie koniec. A im dłuzszy czas na decyzję , tym większe obawy że coś się stanie. Taka natura człowieka.

 
 
 
2020-05-15 16:31:22

"The Premier League are VERY CLOSE to signing off the deal for the Saudi consortium to buy Newcastle United.

Despite a forensic investigation into allegations of Piracy links - They have failed to find sufficient evidence to support blocking the proposed sale."

Tak to jest z mediami często, ze skrajności w skrajność. Dlatego tym bardziej nie rozumiem malkontentów, zamiast poczekać na oficjalki, już wiedzą, że nic z tego nie będzie.

 
 
 
2020-05-15 16:47:55

Było info że do końca tego tygodnia wszystko się wyjaśni a tu piątek i cisza

 
 
 
2020-05-15 18:07:06

Angielscy kibice NUFC, tak samo już sceptyczni. Piszą że to już kolejna gierka grubasa przed rynkiem transferowym

 
 
 
2020-05-15 19:05:47

Wszystko idzie w dobrym kierunku.

 
 
 
2020-05-15 19:11:27

Laurent, z całym szacunkiem, ale to samo ciągle pisałeś przy przejęciu Bin Zayed Group. Wszystko szło w dobrym kierunku, wszystko dopinane na ostatni guzik. :)

 
 
 
2020-05-15 20:08:33

obecnie najwazniejszy w Anglii jest Project Restart wszytko inne jest na drugim planie, wladze ligi zajmuja sie powrotem do sezonu

 
 
 
2020-05-15 20:14:38

Sprawa z BZG śmierdziała od samego początku. Nie porównujmy jej z obecną. Tam od początku były pytania o wpłacony depozyt i lipne konta informujące o transakcji. Kilku dziennikarzy się ostro skompromitowało. Teraz mamy konkretnych zainteresowanych, wpłacony depozyt i oświadczenie PL.

 
 
 
2020-05-15 20:15:25

Po pierwsze.

W tamtym czasie, na tamtym etapie, każdy myślał, że to ten czas.

Dwa.

Czas mamy dziwny (pandemia), strefy czasowe itp.
FA  ma duży ból głowy.
Restart rozgrywek i przejęcie Srok. Wszędzie są wielkie pieniądze.
Nawet jak liga ruszy bez kibiców, to kluby i tak będę musiały oddać kasę.
Duże pieniądze i niepewność.
Może się okazać, że pierwsze pieniądze Szejkowie zapłacą BT Sport i Sky.

3.

Na oficjalnej stronie Rodziny Królewskiej pojawiły się dwa komunikaty,  w tej sprawie.


FA musi, chce i powinna zająć się tym od podszewki.
Każdy aspekt tej umowy. Nasz klub będzie pokazywany jako przykład, co było sprawdzane itp.
Jest bardzo dużo spraw nie związanych ze sportem,  dlatego tak jest.

Dziennikarze, którzy się tym zajmują ( różne strony świata) piszą o tym przejęciu bez żadnego  sceptycyzmu patrzą naprzód.

Na koniec Gruby Micki,  po ostatnich rozmową z Amandą stwierdził,  że to była strata czasu.

Sądzę, że teraz jakby wszystko było ściemą,  to gruby by wywrócił stolik z żetonami.


Ja wiem tyle co Wy.

HWTL

 
 
 
2020-05-15 20:27:06

Laurent, z całym szacunkiem. Skoro wiesz tyle co my znaczy że nie wiesz nic :)

 
 
 
2020-05-15 21:59:17

A jak skomentujecie takie tekst z fb
Boimy się tego co nieznane. Latami budowaliśmy w swoich głowach pewien światopogląd, który w ostatniej dekadzie został dosłownie zmiażdżony. Tak było, gdy szejkowie ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich przejmowali Manchester City. Sytuacja jeszcze bardziej skomplikowała się, gdy rynek zalały chińskie miliardy, ale i Chińczycy wyglądają blado przy katarskich bogaczach z PSG. Przez lata czarną magią wydawała się dla nas kwota transferu rzędu 100 milionów euro. Przecież genialny Ronaldo kosztował 28 milionów, a i rekordowy Zizou zamknął się w 77,5 miliona. Dziś takie liczby przestają robić na nas wrażenie. Coraz częściej słyszymy, że ktoś ma w kontrakcie wpisaną kwotę odstępnego rzędu miliarda. Nierealne? Gdy tylko pojawiła się plotka o zainteresowaniu zakupem Newcastle przez niejakiego Mohammeda bin Salmana, eksperci stwierdzili, że wkraczamy w kolejny etap wielkich pieniędzy w świecie futbolu. Być może taki, w którym kolejna granica zostanie jedynie liczbą w excelu.

Mohammad bin Salman jest księciem koronnym i następcą tronu w Arabii Saudyjskiej, a także piastuje funkcje przewodniczącego Rady Gospodarki i Rozwoju oraz Ministra Obrony. Wygląda na to, że Mike Ashley w końcu znalazł odpowiedniego kandydata, by sprzedać udziały w Newcastle United. A jak wiemy - temat sprzedaży zespołu z St James’ Park ciągnie się od wielu lat i można go porównać do wątków miłosnych z "Mody na sukces". Co prawda oficjalnego porozumienia jeszcze nie osiągnięto, jednak nie przeszkadza to redakcjom piłkarskim rozprawiać, jak wielkie pieniądze Mohammad zainwestuje i które gwiazdy zaprosi do swojego projektu.

Każdy z nas zapewne widział porównanie kapitału właścicieli klubów piłkarskich w formie tabeli i niesamowitą przepaść pomiędzy chociażby Mansourem (właściciel Manchesteru City), a bin Salmanem (potencjalny właściciel Newcastle). Skoro ten pierwszy potrafił zdominować Premier League, to co zrobi koleś, który ma kilkadziesiąt razy większy majątek? Niestety, już na tym etapie pojawiają się okropnie przekłamane i sprzeczne z rzeczywistością dane. Przede wszystkim majątek przypisywany księciu Arabii Saudyjskiej to tak naprawdę kwota, która stanowi kapitał CAŁEJ rodziny królewskiej, a dochody Mohammada to tylko niewielka część całej tej wartości. Po drugie, szejk Mansour NIE JEST właścicielem Manchesteru City. Posiadaczem pakietu większościowego nie tylko The Citizens, ale i chociażby FC Girony oraz New York City FC jest konsorcjum City Football Group, które jest członem jeszcze większej korporacji Abu Dhabi Group. Mansour jest jedynie pośrednikiem, który wykonuje zadania zlecone mu przez CFG. W każdym klubie zarządzanym przez ową grupę struktura jest taka sama. Żeby to jeszcze bardziej zobrazować moglibyśmy napisać, że Mohammad bin Salman posiada "zaledwie" 5 miliardów, a City sto razy więcej. Poniekąd będzie to prawdą.

Co ciekawe, w tak bardzo kochanej przez nas Ekstraklasie można doszukać się podobnego przypadku. Co by się stało, gdybyście przeczytali informację mówiącą o tym, że właściciel Zagłębia Lubin ma majątek oscylujący w granicach 1043 miliardów? Zapewne pomyślelibyście, że osoba podająca tego newsa jest niespełna rozumu. Idąc tokiem myślenia dziennikarzy sportowych, nie jest to kłamstwo. KGHM, spółka będąca właścicielem Miedziowych, należy przecież do Skarbu Państwa, który kilka lat temu wyceniany był na 1043 miliardy. Ej, ale przecież tak nie można! Wiadomo, że Skarb Państwa to jedno, a klub z Lubina to co innego. No właśnie. Tak samo jak majątek rodziny królewskiej z Arabii Saudyjskiej i majątek klubu piłkarskiego z Newcastle. To proste uproszczenie, które kompletnie zakłamuje rzeczywistość, ale przecież w wypadku wielu klubów piłkarskich stosuje się podobny "chwyt". Bogusław Cupiał miał majątek liczony w miliardach, a jakimś cudem transferów powyżej miliona euro nie obserwowaliśmy w Krakowie.

Oczywiście snucie dyskusji o kolejnych gwiazdach, które trafią do zespołu "Srok", jest w tym momencie ciekawe i wielu dziennikarzy z wielką pasją porusza ten temat. Za chwilę w klubie mają zameldować się chociażby Gareth Bale i Philippe Coutinho, potem może nawet Kylian Mbappe oraz Kevin de Bruyne. W sumie to po co się ograniczać? Załóżmy, że do 2022 uda się skusić Ronaldo i Messiego. Kto bogatemu zabroni? Następnie bin Salman ogłosi się imperatorem galaktyki i zbuduje własną gwiazdę śmierci. Nie zapomnijmy też o tym, że sklonuje Maradonę oraz Pelego. Idziemy w czyste science-fiction, w którym nikt nie zwraca uwagi na tak banalne problemy jak regulamin finansowego fair-play, kolosalne podatki w Anglii czy nawet ograniczenie pozwolenia na pracę. Przypomnijcie mi także - ile razy kluby przejęte przez Arabów wygrywały Ligę Mistrzów? PSG potrafiło w lidze przegrać rywalizację z Monaco, a Manchester City w tym sezonie jest jedynie tłem dla Liverpoolu. W Maladze pojawiły się katarskie miliony, ale ta właśnie zajmuje 15 miejsce w drugiej lidze hiszpańskiej. Albo Sheffield przejęte przez arabskiego księcia Abdullaha. Przykłady te pokazują, że majętny właściciel nie musi przekładać się na wielkie sukcesy.

Boimy się tego co nieznane. Newcastle może zepsuć rynek piłkarski, ale równie dobrze może zostać sprowadzone na dno przez szalonego miliardera. Najwięcej zyskają na tym media. Widzicie - napisaliśmy już całkiem obszerny tekst, a tak naprawdę nic konkretnego w nim nie padło. To wszystko jest czystym gdybaniem. Równie dobrze za chwilę Elon Musk może kupić Legię Warszawa i zrobić porządek w świecie futbolu.

 
 
 
2020-05-15 22:26:22

Marcin7700628
Końcówka tekstu trafne . Dużo napisane a nic tam nie ma. Geniusz - albo będzie lepiej ,albo będzie gorzej. Sam bym na to nie wpadł

 
 
 
2020-05-15 23:39:05

Zawsze się podaje ogólna kwotę majątku danej osoby na którą wpływa nie tylko gotówką ale i papiery wartościowe, akcje, grunty, oraz inne rzeczy materialne. Tak więc nawet niech prywatny majątek tego araba wynosi 20 miliardów dolarów to ile on z tego może mieć w gotówce? Bo przecież nie zastawi swojego jachtu czy samolotu żeby kupić piłkarza... Fajny artykuł Marcin sprowadzający trochę na ziemię bo jak czytam na różnych stronkach komentarze niektórzy już popłynęli grubo i wymieniają piłkarzy jak w FM z edytorem. Ale jeśli by doszło do przejęcia to miejmy nadzieję że będzie lepiej niezli z grubasem.

 
 
 
2020-05-16 00:45:44

Jeśli chodzi o prywatny majątek MbS, to rzeczywiście tak jest. PiF to już inna historia. To głównie gotówką, którą to Saudyjczycy zaczynają zamieniać na akcje firm, grunty i nieruchomości. Kończy im się tania ropa. Do tego świat idzie w kierunku odnawialnych źródeł energii, USA są samowystarczalne dzięki łupkom, a Chiny inwestują w Iranie. Dlatego Saudyjczycy dywersyfikują źródła przychodów, aby za kilka lat nie zostać z ręką w nocniku, gdy rezerwy walutowe się skończą. Newcastle potrzebują zaś do kreowania wizerunku.

 
 
 
2020-05-16 00:55:55

Kasa jeszcze jest.


2:17 PM PDT 5/15/2020 by Alex Weprin

The PIF bought more than 5 million shares in Disney, which it valued at just under $500 million, and more than 3 million shares in Facebook for $520 million.
Saudi Arabia's sovereign wealth fund, the Public Investment Fund, has acquired stakes in The Walt Disney Co., Facebook, Starbucks and other large U.S. public companies in the past few months. The fund disclosed the stakes in a regulatory filing Friday afternoon.

The PIF bought more than 5 million shares in Disney, which it valued at just under $500 million, and more than 3 million shares in Facebook for $520 million. The new acquisitions, which were bought on the public market, follow investments in two other companies hit hard by the novel coronavirus pandemic: Live Nation and Carnival Cruises.

The stakes in Disney and Facebook are small (just a fraction of one percent of each company's equity) but underscore the fund's desire to expand its U.S. presence, particularly in the wake of the pandemic.

 
 
 
2020-05-16 08:24:35

Rodzina królewska majątek 1,3 tryliona

 
 
 
2020-05-16 10:38:34

To nie trylion, "tylko" bilion.

 
 
 
2020-05-16 11:35:40

Info na Sky Sports sprzed minut, że ponoć przyklepane. Nie ma być problemów.

 
 
 
2020-05-16 11:45:06

Kiedyś czytałem, że info o przyjęciu było planowane z wielką fetą na wielki mecz Newcastle. Mowa o spotkaniu na ST James Park z Liverpoolem które miało być w ten weekend.

 
 
 
2020-05-16 11:59:00

Laurent *
całej rodziny królewskiej to około 1,3 tryliona!). W jego garażu stoją Ferrari, Lamborghini i Bugatti. Ma jacht wart 400 mln funtów, którym pływał m.in. współtwórca Microsoftu Bill Gates.

Źródło biznes i sport

 
 
 
2020-05-16 12:49:56

Elsonbady



He controls part of the royal family's vast wealth, which is estimated at up to $1.4 trillion and includes Saudi Aramco, the most valuable company in the world.

Kontroluje część ogromnego bogactwa rodziny królewskiej, którego wartość szacuje się na 1,4 biliona dolarów i obejmuje Saudi Aramco, najcenniejszą firmę na świecie.


To nie Polska.

To jest bilion.

Inaczej niż w KatoTalibanie.

 
 
 
2020-05-16 13:28:04

Nie to co w Anglii, gdzie prawnie usankcjonowany jest zakaz wstąpienia na tron katolikowi jak i sprawowania urzędu premiera. Pełna tolerancja w świetle prawa.

 
 
 
2020-05-16 17:14:36

Bardzo dobrze, tacy sami fanatycy jak muzułmanie.
Ten sam fanatyzm.
W Polsce jeszcze z kałaszy nie strzelają. Za to noże już są zaostrzone.

Proponuję film na weekend.

Zabawa w chowanego.

Wolę już się utopić na tej wyspie.

Zobaczymy jaka będzie reakcja osób wpływowych, po filmie.

Szkoda dzieci.

 
 
 
2020-05-16 17:20:32

Gareth Bale nie jest zainteresowany przenosinami do Newcastle United - informuje brytyjski "Daily Star".

 
 
 
2020-05-16 19:13:51

Zawsze mnie śmieszy, jak to troskliwi emigranci troszczą się o nasz kraj.

Laurent, bywasz tutaj czasem, czy czerpiesz info z Onetu i wybiórczej?

 
 
 
2020-05-16 19:14:04

A kto by go chcial?

 
 
 
2020-05-16 20:31:13

Baczek


Informacje sprawdzone, tylko TVP i Ja się tego trzymam.
Bywam częściej, niż Ty w Anglii.

 
 
 
2020-05-16 21:01:14

Sprawdzone info z TVPis? Serio kuźwa xD

 
 
 
2020-05-16 21:04:57

TVP niczym nie różni się od TVN. Ten sam żenujący poziom.

 
 
 
2020-05-16 21:08:14

Dokładnie

 
 
 
2020-05-16 21:08:49

Bawią mnie ludzie którzy im wierzą

 
 
 
2020-05-16 21:21:15

Laurent ty zamiast zajmować się piłką to powinieneś się zapisać do jakiś pogrobowców Black and Tans skoro tak nienawidzisz osób wyznania rzymsko-katolickiego. Przy tym kreujesz się na osobę wysoce tolerancyjną. Hipokryzja do kwadratu.

 
 
 
2020-05-16 21:42:34

Nienawidzę ??

Dla mnie jedna sekta,warta drugiej.

Z tym, że Wy musicie żyć z tym co Wam narzucą KatoFasyści na wiejskiej .
Z TVP to był oksymoron .

 
 
 
2020-05-16 21:51:01

Widzę, że pobyt na wyspie spowodował przesiąknieciem "tolerancyjnego" ducha Cromwella, względnie jego wzmocnieniem. Super, tylko po co takie wstawki na portalu gdzie ludzie chcą poczytac newsy o Newcastle a nie manifesty światopoglądowe.

 
 
 
2020-05-17 00:04:25

@Kewell

"Super, tylko po co takie wstawki na portalu gdzie ludzie chcą poczytac newsy o Newcastle a nie manifesty światopoglądowe. "

Ja też jestem za tym, tylko .... patrze i czytam twoje teksty i też nie widzę abyś chociaż zdanie skrobnął o piłce czy klubie.

a jest taki mądry teks " jak chcesz zmieniać świat, to zacznij od siebie.

A Teraz na temat.
" Gareth Bale nie jest zainteresowany przenosinami do Newcastle United - informuje brytyjski "Daily Star".

Na razie to jest tylko taka paplanina, bo co maiłby powiedzieć w sytuacji gdy przejęcie nie jest oficjalne.

 
 
 
2020-05-17 00:28:14

Vrego jest też pytanie czy Newcastle po przejęciu byłoby zainteresowane Balem? Chociaż nie biorąc pod uwagę medialność tego piłkarza to idealnie pasuje do polityki Newcastle. Brać kolesia który więcej siedzi w gabinecie lekarskim niżeli na boisku.

 
 
 
2020-05-17 01:23:18

Vrego nie udawaj. Ten użytkownik od dawna używa epitetów typu "kato taliban". Sam nie piszę, bo wolę czytać. Ale ile można nie reagować napotykając na takie "tolerancyjne" wpisy wciśnięte w newsy piłkarskie.

 
 
 
2020-05-17 08:04:18

Bale to raczej kiepska inwestycja. Jego gole i asysty byłyby droższe niż Owena.

 
 
 
2020-05-17 12:05:46

@Laurent
Anglia to nie jest moja ojczyzna, więc nie wiem o co Ci biega...
A film, który tak Ciebie ujął, można by równie dobrze nagrać o dostawcach pizzy, czy nauczycielach, tylko wiadomo, że wtedy by nie miał takich zasięgów... 😎 Żeby nie było.. Gwałcicieli powinno się wieszać. Ewentualnie obcinać jaja.

Mam jeszcze prośbę do adminów, o banowanie inicjatorów tematów na tematy polityczne, religijne itp. Tak jak ktoś zauważył, jest to portal o Newcastle, a takie teksty o "Katotalibanie", nie dość, że są poniżej wszelkiej krytyki, to jeszcze generują niepotrzebne dyskusje...

 
 
 
2020-05-17 12:18:30

Podpisuję się
To strona o Newcastle czy WP albo Onet?

 
 
 
2020-05-17 14:03:38

kiedy zazwyczaj pojawiaja sie koszulki na nastepny sezon?

 
 
 
2020-05-17 14:35:42

Zazwyczaj graliśmy w ostatnim meczu sezonu już w nowej koszulce.

 
 
 
2020-05-17 15:57:00

Dostawcy pizzy ani nauczyciele po takich incydentach nie są przenoszeni do innej pizzerii czy szkoły. Są normalnie sądzeni i skazywani, a nie przenoszeni z parafii do parafii, gdzie dalej mogą sobie obcować z kolejnymi ofiarami. Tak tylko gwoli wyjaśnienia.

 
 
 
2020-05-17 17:46:21

skończcie już te tematy polityczno-światopoglądowe... rzygać się od tego już chce. Jest masę miejsc w internecie, gdzie możecie się uzewnętrznić. To jest strona poświęcona klubowi piłkarskiemu i wypowiadajcie się na tematy wokół futbolu.

 
 
 
mamut mamut 2020-05-17 18:03:43

@Grander, Problem z koszulkami jest taki, że umowa z Pumą wygasa po tym sezonie, tak samo umowa z głównym sponsorem na koszulce.

Więc zapewne wszystko jest robione pod nowego właściciela, żeby np. Aramco stało się głównym sponsorem Srok i podpisać umowę wartą 100 mln funtów za sezon.

 
 
 
2020-05-17 19:13:36

Ja przepraszam że to napiszę tutaj, ale muszę. Problem nie leży w samej wierzę, problemem jest celibat. Mieliby by żony, nikt by dzieci nie tykał.

 
 
 
2020-05-17 21:04:09

mamut
Była informacja chyba 5 maja że umowa zostaje przedłużona o 12 miesięcy . Ale też myślę ,że trzymali długo że względu na przejecie. Jednak sprawa się wydłuża więc musieli znaleźć rozwiązanie

 
 
 
2020-05-17 21:09:37

W kwestii światopoglądowej napiszę tylko jedno. Problemem nie jest celibat, tylko brak lustracji po 1989r. Wiele o tym pisał chociażby ks. Isakowicz-Zalewski. Z tego wynika tuszowanie afer, grupy interesu i inne patologie. Sama pedofilia nie jest niczym niezwykłym (nie mam zamiaru umniejszać tu krzywd ofiar), bo przecież występuje również w reszcie społeczeństwa. Problemem jest zamiatanie spraw pod dywan. Nie wiem jak wy, ale ja znam wielu księży. Do żadnego z nich nie pasuje obraz przedstawiony w filmach braci Sekielskich, co nie świadczy, że nie ma czarnych owiec. Mam nadzieję, że powstaną również w filmy o pedofilii w innych środowiskach np. prawniczych, artystycznych, biznesowych. Może się wtedy okazać, że skala zjawiska powali na kolana wszystkich i stanie się początkiem oczyszczenia społeczeństwa z tego problemu.

Wracając do Newcastle to nie mam obaw o przejęcie. Zastanawiam się tylko w jakim kierunku pójdzie przebudowa klubu. Czy będzie to szalone kupowanie, aby szybko zdobyć awans do Ligi Mistrzów, czy może stopniowe budowanie drużyny przez 3-4 sezony i stawianie na młodych.

 
 
 
mamut mamut 2020-05-17 21:30:29

Grander, to widocznie przeoczyłem info o umowie z Pumą. Wszystko jest związane z przejęciem klubu, a to nie jest kupno spodni i trwa długo i jest skomplikowane, zwlaszcza w obecnej sytuacji.

Jeżeli dalej będziecie pisać nie na temat piłki i Newcastle zacznę usuwać komentarze.

 
 
 
2020-05-17 22:51:23

Nie wiem ile osób z tej strony pamięta Beresforda albo przez literkę"t" mogę się jebnac bo pare bronkow poszlo ale kurwa sledze poczynania nufc jak każdy kibic tylko za huja nie rozumiem co mnie to kurwa obchodzi jakie kto ma polityczne czy religijne ... Zreszta jeszcze raz w huju to mam !!! Macie prawo wierzyć w co chcecie ale nie po to ta strona jest . Dla pajaców Nara

 
 

Wróć do newsów