Nastepny mecz

Newcastle United

Brighton & Hove -:-
 
20.10.2018
St. James' Park, Newcastle

Ostatni mecz

Manchester United

Newcastle United

3-2
 
06.10.2018
Old Trafford, Manchester

Tabela Championship

LpDrużynaMeczePunkty
1.Manchester City 820
2.Chelsea Londyn 820
3.Liverpool FC 820
4.Arsenal Londyn 818
5.Tottenham Hotspur 818
6.Bournemouth 816

Cała tabela

Logowanie

 
 

Przypomnij hasło

Zarejestruj się

Nie jesteś jeszcze zarejestrowany?
Zrób to teraz i zostań pełnoprawnym użytkownikiem Serwisu Newcastle United!

 

Newcastle United Aktualności

Oficjalnie: Mitrović w Fulham

2018-07-30 19:07:29 Dodał: mamutKomentarze: 22



Newcastle United poinformował, że Aleksandar Mitrović przeniósł się na stałe do Fulham FC, za nieujawniona kwotę.

Mitrović trafił do Newcastle w 2015 roku z Anderlechtu i podczas swojego pobytu na St. James' Park zanotował 74 występy w czarno -białych barwach, co zaowocowało 17 golami.

Nieoficjalnie mówi się, że Fulham zapłacił 20-22 miliony funtów za serbskiego napastnika.

Sroki życzą Serbowi wszystkiego najlepszego w dalszej karierze.

Źródło: NUFC.co.uk / Własne

 

Komentarze:

 
Sem Sem 2018-07-30 20:23:56

No to będziemy polegać na gościu, który w słabszej lidze strzelal z 6 na sezon

 
 
 
placente placente 2018-07-30 20:58:39

no kurwa mac...nie potrafie tego inaczej skomentowac

 
 
 
woody111 woody111 2018-07-30 21:16:28

Siwy odpalił Hatema,a Rafa Mitro. Nie zrozumiem tego posunięcia, zwłaszcza,że nie mamy żadnego napastnika.

 
 
 
mostostal mostostal 2018-07-30 21:42:59

@woody111
Ciekawe czemu ktokolwiek mógł powiedzieć złe słowo na Hatema, z dalszej części jego kariery jakoś nie mogę tego dojść ...

 
 
 
Gregor Gregor 2018-07-30 22:37:43

Ja mitrovica nie zaluje. Nie pokazal nic zeby go zalowac. Jedyne czego zaluje to to ze ta kasa i tak nie bedzie zainwestowana w klub.

 
 
 
Sebo250 Sebo250 2018-07-30 23:59:09

Arsenal chce 8mln za Lucasa Pereza. Strzeli wiecej niz Mitro iuzywa mózgu wiec Ja bym sie nie zastanawiał.
Ktoś tam wspomniał o Ben Arfie...przecież on przestał u nas grać bo spasł sie jak świnia i uważał że jest taką gwiazdą ze ie musi trenować, poza tym po nas przez pół roku był bezrobotny wiec nie wiem o co chodzi...amnezja? zaćmienie?

 
 
 
cionek cionek 2018-07-31 09:03:14

Teraz pytanie czy i w jaki sposób zostanie wykorzystany hajs z Mitro na zakup nowego napastnika. 25 mln euro to kasa dzięki której można się już rozglądać za sensownym grajkiem. Pytanie czy po raz kolejny Ashley zawiedzie i nie wyrazi zgody na wykorzystanie tej kwoty w pełni

 
 
 
Real&Nufc Real&Nufc 2018-07-31 13:39:06

Ja zgodzę się z Gregorem, również Mitrovica nie żałuję.
W mojej ocenie facet u nas nie pokazał nic nie licząc czerwonych kartek...

1sezon -spadek.
2 sezon - problemy z regularną grą na poziomie 2ligi...
3 sezon- nawet do kadry się nie łapał dopiero w Fulham odpalił.

Chłop potencjał ma ogromny, ale problemy z głową chyba jeszcze większe. Myślę że na bank był jakiś konflikt z Rafą.

Szkoda jedynie, że do Fulham, które ma identyczny cel co my- Utrzymanie.

 
 
 
Fan Michaela Fan Michaela 2018-07-31 17:22:38

Coś mi sie obiło o uszy, ze Benitez w tej chwili może wydawać środki, które pozyska ze sprzedaży zawodników. Jeżeli zdecyduje się na przedłużenie kontraktu z klubem, to dostanie 100 milionow funtow ale na trzy sezony. Ale czy to prawda, czy tylko plotki, to nie wiem. W każdym razie oznaczaloby to, ze pieniazki pozyskanie ze sprzedazy Mitro pojda na zakup nowych zawodnikow.

 
 
 
Chavez84 Chavez84 2018-07-31 23:44:08

Jakiś dom towarowy zwrócił się do Ashleya z prośbą o pożyczkę £50m także nie ma co chyba liczyć na transfery.Gruby im na jakiś procent pożyczy i tyle będziemy widzieć nowe twarze w drużynie.Gruba świnia.

 
 
 
cionek cionek 2018-08-01 13:06:43

Chzvez84

Najwidoczniej niewiele wiesz o biznesie, wiec chociaz nie wpisuj tu bzdur. Nawet jeżeli ta informacja jest prawdziwa i Ashley zdecyduje się na taką pożyczkę, to zapewniam Cie że nie wyciągnie tych pieniędzy fizycznie ani ze skarbonki ani z portfela. Jest milion sposobów na udzielanie takich pożyczek żeby osiągnąć określony zysk i żaden z nich nie wiąże się z redukcją budżetu na potencjalne transfery

 
 
 
mostostal mostostal 2018-08-01 14:14:05

@Chavez84
cionek ma 100% racji, już pomijając fakt, że Gruby ma tyle hajsu, że takie 50 baniek mógłby spalić w piecu "bo może"

 
 
 
Laurent Laurent 2018-08-01 20:42:34

https: //m.facebook.com/ story.php?story_fbid=1996487827083637&id= 427190780680024



On ma udziały w tym biznesie. Tak samo " pomagał " Rangers.

 
 
 
mostostal mostostal 2018-08-01 22:07:02

@Laurent
Ale, że co, że jak ?

 
 
 
Chavez84 Chavez84 2018-08-02 02:40:15

To widzę Cionek że wiesz o biznesie sporo,więc wytłumacz mi gdzie są pieniądze z praw TV? Bo jakoś nie odczuwa tego nasza jądra że wogole są?! Nie jesteśmy w stanie konkurować na rynku transferowym z Brightonami i Huddersfieldami.

 
 
 
Chavez84 Chavez84 2018-08-02 02:57:15

*Kadra

 
 
 
Laurent Laurent 2018-08-02 08:54:49

On ma udziały w Rangers tak samo jak w " sklepie metalowym" dlatego chętnie pożycza kasę. Jak nie będą mogli oddać, to oddadzą w akcjach.

 
 
 
mostostal mostostal 2018-08-02 09:08:30

@Laurent
No tak, i co w tym dziwnego? Rozumiem, że ma pożyczać pieniądze bez % bo "chora curka" ? Dziwne jak biorę pożyczkę na dom, to nie mam pretensji, że muszę go spłacać, a jeśli przestanę płacić to bank zabierze sobie mój dom, tak to chyba działa w dorosłym Świecie ? Pożycza z własnego kapitału swoim podmiotom, jeśli podmiot dobrze spożytkuje pożyczkę, akcje które są i tak jego idą w górę. Jeśli podmiot nie odda pożyczki to dostaje więcej akcji. No chyba, że czegoś nie dostrzegam w tym równaniu.

 
 
 
cionek cionek 2018-08-02 13:01:20

@Chavez84

A co ma piernik do wiatraka ;) ? pisałeś o jakiejś pożyczce czy o pieniądzach z praw do transmisji? Ogarnij się

 
 
 
Chavez84 Chavez84 2018-08-02 17:00:28

Cionek
A tyle ma piernik do wiatraka że na wszystko inne to Ashley kasę ma,tylko nie na ten klub Taki był główny sens mojego komentarza,jesteś lepszy w biznesowych sprawach i zarządzaniu klubem PL więc chciałem się od kogoś kto się zna dowiedzieć gdzie są pieniądze z praw TV. Tylko tyle.I już się ogarniam :-)

 
 
 
mostostal mostostal 2018-08-02 19:56:38

@Chavez84
1. M.A. ma kasę i niech sobie robi z nią co chce.
2 Jak myślisz z czego utrzymuje się klub ? Poczytaj raporty finansowe NUFC, jak to na klubie zarabia się TRYLIARDY BILIONÓW :).

 
 
 
cionek cionek 2018-08-03 08:56:12

@Chavez84

na serio, nikt nie neguje tego jakim chujem jest Ashley. ale piszesz o jakiejś durnej pożyczce która nie ma żadnego wpływu na transfery, potem przeskakujesz na kase z praw, generalnie bez ładu i składu wylewasz żale które można podsumować "ashley to łajza" :)

mostostal słusznie pisze, poczytaj raporty finansowe, myślisz, że transfery to jedyne wydatki w zarządzaniu klubem? może ta kasa poszła np na pensje darmozjadów pokroju Saivet którzy nie dając nic klubowi wyciągają po 30-40k funtów tygodniowo z klubowej kasy? albo na prąd żeby oświetlić wieczorami boiska treningowe? albo na fundusz remontowy żeby w szatniach nie było grzyba? etc etc ;)

 
 

Wróć do newsów


 

Zaloguj się i dodaj komentarz:

 

Login:

 

Hasło:

 

Treść:

 

Regulamin